zondag 4 mei 2008

Even terugblikken...

Voor een keertje kan ik het misschien wat korter houden. 
Reeds een weekje ben ik nu al terug in België en toch verwonder ik me terug over vele dingen. 
Het was waarlijk terugkomen in het land van orde en structuur, een land van stromend water en luxe, een land waar mensen vaak over futiliteiten klagen... 

Doch ben ik voor sommige zaken blij terug te zijn. Ook heb ik mijn lesgeven in St-Katarina aangevangen en sta ik te popelen om de kinderen zaken over Tanzania bij te leren. 

Als laatste wil ik nog eens iedereen bedanken die van mijn verhalen genoten heeft, die briefjes gestuurd heeft, die gewoon zijn blijk van interesse gegeven heeft,... 
Voor iedereen die ook geboeid is door Tanzania voor welk doel dan ook, karibu sana voor uitleg en/of raad. 

Tutuonana badaaya 
Hannes

Geen opmerkingen: