zondag 27 januari 2008

Het zag er even niet goed uit...

Donkere gedachten gingen door mijn geest. Maandagochtend bij het opstaan voelde mijn lichaam zo zwaar als lood.
Een bonkende hoofdpijn maakte zich van mij meester.
Ik sliep bijna twee dagen aan een stuk, kwam mijn bed niet uit, nam pijnstiller na pijnstiller om te koorts toch wat te temperen.
Wat eerst een griep bleek na bloedonderzoek nog iets ander viraal. Mijn bloedwaarden waren volledig overhoop, amper 1600 witte bloedcellen, te weinig bloedplaatjes,... ik moest serieus slikken.

Het werd een dagje ziekenhuis.
Veel geslapen heb ik daar niet.

Gelukkig heb ik veel bezoek gehad in korte tijd. Uiteindelijk werd het duidelijk dat ik niet persé in het ziekenhuis moest liggen om te genezen. Rusten en pijnstillers nemen kun je thuis ook.
Dat doe ik dus nu ook en vandaag al gelukkig een volledige dag koortsloos!

Morgen op controle, hopelijk is er goed nieuws.
Anders moet mijn vertrek worden uitgesteld...

1 opmerking:

Stephanie zei

Heyla Hannes!

Wat erg, zo vlak voor je vertrek! Hopelijk zal je snel weer beter zijn!

Veel sterkte!

xxx Steph